CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

søndag 7. februar 2010

”samarbeids-skrivedag”

Bloggoppgaven denne gang er om vår ”samarbeids-skrivedag” forrige uke.

Jeg følte at jeg fikk et greit utbytte av denne samarbeidsskrivedagen. Man fikk da gjort klart et første utkast noen dager før andre utkastet skulle skrives og leveres. Noe som gjør at man kanskje får et annet syn på teksten. Dette fordi det alltid er noen setninger som er litt rare, som man da ser lettere etter noen dager pause. Jeg endret faktisk ganske mye etter dette samarbeidet med andre. Dette fordi jeg fikk noen gode tilbakemeldinger, og fordi jeg fikk andre ideer av de andres tekster. Den ble nok ganske mye bedre også. Dette hadde nok også noe med at første utkastet ikke var særlig gjennomtenkt og bra. Jeg burde kanskje skrevet et enda bedre og gjennomtenkt første utkast før norsk-dagen kom. Da kunne jeg spisset teksten min enda bedre.

Jeg synes selve dagen var greit satt opp. Synes det var en god ide og først gå i gjennom hva som er kjennetegnene med essay(for min del), og deretter lese opp tekstene for hverandre. Da visste vi hva vi skulle se etter. Altså alt i alt også en ny god plan for en fremtidig skrivedag. Både det å ha to skrivedager og denne versjonen synes jeg er smart:)

0 kommentarer: