CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

mandag 21. september 2009

Særemne del 1















Da er endelig en type problemstilling klar. Jeg har nå bestemt meg for å skrive om sosiolekt forskjeller i Asker og Bærum. Spesielt mellom unge og eldre. Dette virker som et ganske greit tema. Både litt interessant og utfordrende. Nå går jeg først frem ved å skaffe litt materiale. Mest på forskjellige internett sider, men jeg skal prøve og skaffe meg litt eget materiale også. Dette skal gjøres ved å intervjue folk, og høre på forskjellige klipp fra dagens og "gårsdagens" medier. Vi for se hvordan dette utvikles videre. Men mer informasjon kommer når jeg har kommet litt lenger i prosessen.


1 kommentarer:

Ingunn sa...

Lykke til med informasjonssamlingen. Det blir artig å se hva du finner ut.